Rebranding van een premium lijn

ROBIJN WASMIDDEL

 

Waar andere wasmiddel merken uit Nederland meer de focus leggen op schoon en fris, doet Robijn iets extra’s en geeft jouw kleding een geweldige langdurige geur en kleuren die zijn als nieuw. Robijn gelooft dat we meer moeten genieten van de dingen om ons heen. Dit ‘geluk’ vinden we terug in de kleinste dingen, maar ook in onze dagelijkse routines, zoals bijvoorbeeld het doen van de was. In het vorige ontwerp van Robijn was de infinity-lock up erg aanwezig en ging de aandacht vooral naar het ‘eindeloos kunnen wassen’ van je kleding. Dankzij de nieuwe propositie is er meer aandacht besteed aan de details op de verpakking, zoals de prachtige bloemen en vlinders. Het lijkt bijna alsof de kleuren en geuren van de verpakking af komen. En, naast dat de producten van Robijn erg lekker ruiken, is het ook altijd fijn om zo’n mooie verpakking op de plank te hebben staan!


* Gemaakt in dienst bij 1HQ, in cc met Mark Roos


Rebranding / Design / Verpakkingsontwerp / Merkenbouwer / Branding / Productverpakking / Merkbeleving / Ontwerpbureau / Marketing / Merkpositie / Merkontwikkeling / Amsterdam / Ontwerptraject / FMCG / Artwork Grafisch ontwerp / Verpakkingsontwerper / Labels / Retail / Fast moving consumer good / Freelance

 

Let's see some more!

 
 
 
Hi, let's get in touch!
Anything you want to know..
Just ask! We also love coffee ;-)